Become an Aurora Student Champion!

Inscripcions en línia [Nova data límit:fins el 30 de novembre]

T'interessa sumar una experiència internacional significativa? Disposes d'algunes hores extres?

Tenim el projecte per a tu!

Des del 2019, la Universitat Rovira i Virgili és una de les 11 universitats europees que conformen l'Aurora Alliance. Entre les prioritats clau d'aquesta iniciativa està la de formar una nova generació d'europeus capaços de cooperar entre països, disciplines i llengües per afrontar els reptes socials d'Europa.

Com a estudiant d'Aurora, tens l'oportunitat d'accedir a una oferta formativa amplia, variada i internacional de temàtiques vinculades amb les àrees estratègiques d'Aurora i dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). A més, podràs accedir a programes de mobilitat entre les universitats d'Aurora.

Com pots formar part d'Aurora?

Cada universitat d'Aurora està buscant reclutar estudiants per ajudar a compartir els objectius i la tasca d'Aurora. T'animes a ser la veu dels estudiants de la teva universitat?

Aquest programa de voluntariat per a estudiants t'ofereix l'oportunitat de vincular-te a un projecte internacional de gran rellevància i visibilitat. Segons la teva disponibilitat, pots escollir entre ser un Aurora Ambassador i contribuir de manera puntual, o bé, si tens entre 12 i 40 h, pots ser un Aurora Champion. Podràs formar part d'un equip de treball internacional i desenvolupar projectes col·laboratius, escriure entrades de blog per promocionar Aurora, fer vídeos o, fins i tot, organitzar esdeveniments per donar a conèixer Aurora a la teva universitat. Comença el teu recorregut internacional amb nosaltres!

Troba tota la informació de la convocatòria en el següent enllaç.

Programa coordinat per la University of East Anglia (UEA): aurora(ELIMINAR).champions(ELIMINAR)@uea.ac.uk(ELIMINAR)

Elements relacionats

Pujar

Become an Aurora Student Champion & Ambassador!