"Nuggets to Go", Webinars sobre Recursos educatius oberts

Del 14 de desembre al 15 de març de 2022

En línia - Zoom Any acadèmic 2021-2022

Aquesta sèrie de seminaris web té l'objectiu de conscienciar sobre els recursos educatius oberts i els seus beneficis per a les universitats d'Aurora. Està destinat al personal acadèmic i als estudiants. El lema d'aquests seminaris en línia és el de "el contingut és el rei". S'emfatitzarà la importància del lliure accés al contingut i els beneficis i les condicions de la creació i provisió de materials d'aprenentatge.
Aprofita aquesta oportunitat per aprendre més sobre els recursos educatius oberts!

Feu clic a l'enllaç de Zoom del flyer i utilitzeu l'ID de la reunió i la contrasenya per seguir els seminaris web.

Podeu trobar informació sobre les diferents sessions i els ponents a la segona pàgina del flyer.

Pujar